کلور ( Clever )

کلور ( Clever )   شاید در نظر اول همانند دیگر فیلترهای پلاستیکی قیفی شکل به نظر آید، اما این ظرف یک ویژگی خاص دارد و آن هم وجود شیری در قسمت پایینی ظرف است که باعث می‌شود شما بتوانید کنترل میزان ریزش قهوه را در ظرف خود در دست بگیرید.
کلور ( Clever )

کلور ( Clever )

 

کلور همانند نامش دستگاه بسیار پیشرفته‌ای است.

کلور4

شاید در نظر اول همانند دیگر فیلترهای پلاستیکی قیفی شکل به نظر آید، اما این ظرف یک ویژگی خاص دارد و آن هم وجود شیری در قسمت پایینی ظرف است که باعث می‌شود شما بتوانید کنترل میزان ریزش قهوه را در ظرف خود در دست بگیرید.

کلور برای شما با یک تیر دو نشان می‌زند-قهوه ایی شفاف که توسط فیلتر کاغذی دم آوری شده است، اما سیستم آن همانند فرنچ پرس یا ایروپرس تماماً غوطه ور شدن توده قهوه در آب است. از طرف دیگر کلور مانند دیگر عصاره‌هایی که با فیلتر کاغذی گرفته می‌شوند از کم شدن بادی عصاره جلوگیری می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که گرایند خود را کمی درشت‌تر کنید و فرایند بروئینگ را اندکی طولانی‌تر کنید.

کلور 3

کلور از پلاستیک ساخته شده است و روی آن یک در پلاستیکی تعبیه شده است، تا در این که آب استفاده شده در بروئینگ در طول فرایند در ظرف بماند به شما کمک کند. شیر تعبیه شده در قسمت انتهایی به هنگامی که کلور بر روی ظرف یا لیوانی دیگر قرار می گیرد باز می شود، اما اگر بر روی سطحی صاف قرار داشته باشد بسته می ماند. بر خلاف اضافه کردن همیشگی آب در بروئینگ، نیازی در ابتدا پر از آب می‌شود، آب به محلی که باید می رود و سپس قهوه برای مدت زمان مناسبی در آن غوطه ور می شود.

با فیلتر های جاذبه ای معمولی میتوانید از این که آب به طرزی بسیار سریع در فیلتر حرکت کند و در نتیجه از under (سوخته) شدن عصاره خود جلوگیری کنید. این که شما با کلور چگونه کار کنید دست خودتان است. شما می‌توانید از دستورالعمل های مربوط به فیلتر های کاغذی استفاده کنید و بگذارید عصاره قهوه از فیلتر چکه چکه کند، یا میتوانید مانند فرنچ پرس قهوه را برای چند دقیقه در آب غوطه ور کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.